fbpx

Motivele cele mai principale pentru care mesajele brandului tău trec neobservate!

1. Mesajul nu a ajuns la client la momentul potrivit.😌Dacă doriți ca informațiile dvs. să ajungă la publicul țintă, asigurați-vă că acordați o atenție deosebită stilului de viață al acestora pentru a determina cel mai bun moment pentru a le prezenta produsele pe care le oferiți.🙃

2. Nu le oferi informațiile de care au nevoie. 🧐Orice produs sau serviciu este soluția problemei. Sau cel puțin asta ar fi grozav. Indiferent de problema pe care o rezolvați, trebuie să fie clar dacă soluția pe care o oferiți este atractivă pentru potențialii clienți.

3. Nu ai construit încredere între brand și client.😕 Încrederea de a cumpăra nu va fi câștigată imediat. După cum știți, chiar și în relația dintre oameni, nu există deschidere fără încredere.🙂

4.Mesajele nu ajung la clienții potriviți.😒Ai grijă la publicul pe care îl selectezi atunci când vrei să-l targetezi, fiindcă dacă mu este publicul țintă corect, atunci vei cheltui bani fără a aduce rezultate.😞5.Nu comunici într-un mod autentic și natural.😟Adaptează-ți mereu limbajul conform audienței tale, ca să eviți criticile publicului.😏

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.