1. Mesajul nu a ajuns la client la momentul potrivit.Dacă doriți ca informațiile dvs. să ajungă la publicul țintă, asigurați-vă că acordați o atenție deosebită stilului de viață al acestora pentru a determina cel mai bun moment pentru a le prezenta produsele pe care le oferiți.
2. Nu le oferi informațiile de care au nevoie. Orice produs sau serviciu este soluția problemei. Sau cel puțin asta ar fi grozav. Indiferent de problema pe care o rezolvați, trebuie să fie clar dacă soluția pe care o oferiți este atractivă pentru potențialii clienți.
3. Nu ai construit încredere între brand și client. Încrederea de a cumpăra nu va fi câștigată imediat. După cum știți, chiar și în relația dintre oameni, nu există deschidere fără încredere.
4.Mesajele nu ajung la clienții potriviți.Ai grijă la publicul pe care îl selectezi atunci când vrei să-l targetezi, fiindcă dacă mu este publicul țintă corect, atunci vei cheltui bani fără a aduce rezultate.
5.Nu comunici într-un mod autentic și natural.
Adaptează-ți mereu limbajul conform audienței tale, ca să eviți criticile publicului.