fbpx

Marketing tradițional vs Marketing Digital

Când începeți o afacere pentru prima dată, primul lucru care vă vine în minte este ce tip de strategie de marketing ar trebui să utilizați și ce vă va promova afacerea. Pe măsură ce lumea se dezvoltă, se dezvoltă și strategii de marketing și nu există niciun plan acum. Afacerea dvs. de marketing nu va avea succesul pe care îl sperați. Dacă doriți ca afacerea dvs. să aibă succes, atunci trebuie să veniți cu o strategie de marketing promițătoare.

Mulți proprietari de companii au dificultăți în a alege între strategiile de marketing tradiționale și strategiile de marketing digital pentru a le arăta clienților afacerea lor. Marketingul tradițional tinde să utilizeze strategii mai vechi și mai tradiționale, în timp ce marketingul digital folosește strategii destul de noi care implică platforme de socializare și publicitate digitală pentru a atrage atenția spectatorilor. Întrebarea acum este care este mai bine?
Subiectele pe care le va acoperi acest blog vă vor oferi o înțelegere clară a diferenței dintre marketingul digital și strategiile tradiționale de marketing.

Ce este marketingul tradițional?

Marketingul tradițional implică metode de marketing care nu se bazează pe internet. Aceste strategii există de zeci de ani. Metodele tradiționale de marketing includ:
Reclama TV
Reclame în reviste și ziare
Publicitate radio
Panou publicitar
Cărți poștale,
Pachete de informații și
Cupoane trimise direct prin poștă.
În viața noastră, cu toții am văzut de multe ori tipurile de reclame de mai sus. Deși aceste metode sunt acum depășite și multe companii le consideră inutile, ele sunt totuși modalități eficiente de a atrage atenția publicului țintă.

Ce este marketingul digital?

Marketingul digital este un mod relativ nou de marketing al afacerii. Întrucât lumea se bazează foarte mult pe internet și smartphone-uri, companiile încearcă să utilizeze fonduri pentru marketingul digital, ceea ce implică atragerea publicului țintă prin intermediul platformelor de socializare și al altor metode bazate pe internet.

Unele metode comune de marketing digital includ:

Optimizare motor de căutare
Conținutul site-ului web
Anunțuri care pot fi făcute clic
Postări pe rețelele de socializare
Marketing prin e-mail
Astăzi, datorită consumului de internet și telefoane inteligente, metodele de marketing menționate mai sus sunt mai populare. Potrivit Satista, în întreaga lume există 4,66 miliarde de utilizatori activi de internet. Cu astfel de numere, marketingul online și social media are mult sens. Aceste metode nu sunt la fel de vechi ca metodele tradiționale, dar sunt foarte eficiente.

Avantajele și dezavantajele marketingului tradițional

După apariția marketingului digital, marketingul tradițional a fost adesea privit ca depășit sau nesemnificativ. Cu toate acestea, multe dintre metodele sale sunt eficiente.

Iată câteva avantaje și dezavantaje ale marketingului tradițional pentru a vă ajuta să decideți dacă este mai bine pentru afacerea dvs.

Pro

  • Dacă publicul dvs. țintă conține persoane de vârstă mai mare decât marketingul tradițional va fi eficient pentru afacerea dvs. Majoritatea persoanelor în vârstă petrec mult timp uitându-se la televizor și citind ziare. Deci, atragerea atenției lor ar fi ușor prin reclame TV și reclame în ziare.
  • Dacă doriți să construiți un public local larg, marketingul tradițional ar funcționa cel mai bine pentru afacerea dvs. Dacă conduceți o afacere mică, este mai bine să atrageți atenția publicului dvs. prin panouri publicitare și pliante.
  • Anunțurile TV și radio nu pot fi omise; reclamele sunt difuzate din nou și din nou și vor aminti publicului despre afacerea dvs.

Contra

  • Pot dura luni sau ani pentru a obține succesul metodelor tradiționale de marketing. Este un proces lent care necesită mult timp și răbdare.
  • Trimiterea de cărți poștale și cupoane te va costa o mulțime de bani și nu există nicio garanție că destinatarul va fi interesat de afacerea ta.

Avantaje și dezavantaje ale marketingului digital

Strategiile de marketing digital se schimbă în fiecare zi. Există unele domenii în care marketingul digital este de neegalat și altele în care este obișnuit.

Pro

  • Vă puteți comercializa afacerea la nivel internațional. Puteți atrage atenția publicului dvs. local, precum și a unui public internațional.
  • Este ușor să vă urmăriți publicul și să obțineți datele acestora. Apoi puteți utiliza acele date pentru a crea conținut pe care publicul dvs. va dori să-l vadă și de care să fie interesat.
  • Strategiile de marketing digital au un cost mult mai mic. Trimiterea de e-mailuri vă poate economisi o mulțime de bani, mai degrabă decât să imprimați și să trimiteți cărți poștale către oameni.

Contra

  • Oamenii pot bloca sau sări peste reclamele de pe internet; acesta este un dezavantaj al marketingului digital.
  • Strategiile de marketing digital continuă să se schimbe, trebuie să evoluezi rapid cu schimbările. În plus, strategiile pe care le aplicați ar trebui să fie specifice afacerii. Pentru a vă asigura că toate strategiile de marketing pe care le utilizați pentru afacerea dvs. vor funcționa, puteți angaja o agenție profesională de marketing digital.

Care este mai bun?

Răspunsul este; depinde de afacerea ta. Cu toate acestea, pentru multe afaceri, marketingul digital este cea mai bună opțiune. Dacă doriți să ajungeți la oameni la nivel global, menținând în același timp costul scăzut, angajați profesioniști cu experiență în marketing digital. Dar dacă publicul tău țintă este populația locală dintr-o anumită zonă, atunci ar trebui să mergi cu marketingul tradițional.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.