fbpx

Facebook Canvas este cea mai nouă funcție care a fost recent lansată în masă pentru companii și agenți de publicitate și este cu siguranță diferită de ceea ce ne-am obișnuit.

Facebook Ads vine mereu cu modalități noi și interesante de a interacționa cu clienții și de a genera atât implicarea, cât și conversiile. Anunțuri Carusel cu imagine și anunțurile de plumb sunt două exemple puternice ale acestui fapt, fiecare dintre care servește unor scopuri diferite pentru marketing. Cu reclamele carusel imagine, puteți spune o poveste sau puteți prezenta mai multe produse; anunțurile pentru clienți potențiali sunt concepute pentru a obține cât mai multe informații posibile.

Facebook Canvas este cea mai nouă funcție care a fost recent lansată în masă pentru companii și agenți de publicitate și este cu siguranță diferită de ceea ce ne-am obișnuit.

În această postare, vom analiza ce este Facebook Canvas, cum poate fi folosit, de ce ar trebui să îl utilizați, cum să îl creați și multe altele.

Ce este Facebook Canvas?

Direct din gura Facebook : „Canvas este o experiență captivantă și expresivă pe Facebook pentru companii pentru a-și spune poveștile și a-și prezenta produsele.”

Cu alte cuvinte, este un tip de conținut interactiv pe care companiile îl pot crea. O opțiune, de exemplu, prezintă o imagine cu o etichetă care spune „Atingeți pentru a deschide”. Odată ce utilizatorii dau clic pe ea, imaginea îi va duce la un anunț pe ecran complet care are mai multe diapozitive pe care le pot derula. Fiecare ecran, dacă alegeți, poate avea un link pe care se poate face clic pentru a duce utilizatorii către site-ul dvs. și puteți avea un îndemn la acțiune foarte simplu, cum ar fi „dați clic pentru a cumpăra acum”.

Canvas este conceput pentru a ajuta companiile să spună o narațiune de care consumatorii se vor bucura și care este, de asemenea, productivă pentru afacerea lor. De asemenea, sunt extrem de personalizabile.

Până de curând, doar câteva mărci mari, cum ar fi Universal Studios, Wendy’s și Target, aveau acces la Facebook Canvas în timp ce acesta era în testare beta.

De ce să folosiți Facebook Canvas?

Postările și reclamele Facebook Canvas sunt diferite și sunt interactive. Sunt diferite de orice alt tip de conținut pe care îl vedem în prezent pe Facebook, ceea ce le face mai interesante pentru utilizatori.

Canvas este în prezent o experiență numai pentru dispozitive mobile și este concepută pentru ca utilizatorii să continue să treacă prin ceea ce eu numesc „pagini” sau diapozitive de conținut dintr-o singură pânză (la fel ca derularea în jos într-un articol, care vă îndepărtează de fluxul de știri, dar păstrează tu în aplicația Facebook). Acest lucru este semnificativ deoarece:

78% din veniturile din reclamele Facebook provin din reclamele mobile.
Din cei 9 miliarde de utilizatori lunari estimați în prezent pe Facebook , 1,19 miliarde accesează această platformă pe dispozitivele lor mobile, 581 milioane dintre acești utilizatori fiind utilizatori numai pentru mobil.
75% din vizionările video ale Facebook provin de pe mobil.
Aceste statistici ne arată că utilizarea mobilului este în creștere și că găsirea de noi modalități de a vă conecta cu utilizatorii de telefonie mobilă poate ajuta afacerile și succesul reclamelor Facebook.

Facebook Canvas ne permite, de asemenea, să adăugăm mai multe segmente de informații (text, imagini, videoclipuri și CTA) pe o singură postare sau anunț, făcându-le și mai valoroase. Puteți să evidențiați mai multe produse, să prezentați mai multe cazuri de utilizare ale unui singur produs sau să utilizați Canvas pentru a spune o narațiune care vă va menține publicul implicat și vă va ajuta să construiți relația cu marca.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.